jump to navigation

محسن نامجو و سایت رسمی ژانویه 24, 2008

Posted by امیر میم in Blogroll, Uncategorized, فارسی, موسیقی, موسیقی ایرانی, موسیقی سبک های نوین, محسن نامجو, محسن نامجو, وب گردی, دوستان, روزمره, سایت هایی که می خوانم.
Tags:
trackback

محسن نامجو بعد از پایان سفرهای اروپایی و اجراها به ایران بازگشت. برای دنبال کردن برنامه های محسن نامجو می توانید به وب سایت رسمی وی مراجعه کنید.

سایت رسمی محسن نامجو

http://www.mohsennamjoo.at/

دیدگاه‌ها»

1. یاری - دسامبر 23, 2008

بسمه تعالی

خدمت برادر عزیز آقای نامجو

اینجانب مهرداد رحیمی دیبکی ساکن شهرستان خوی متولد آبان ماه سال 1364علاقه زیادی به خوانندگی دارم از خود تعریف نباشد از صدای زیبائی نیز برخوردارم که لطف وعنایت خداوند متعال شامل ما نیز شده است از نظر وضعیت جسمانی نیز ازناحیه پا فلج میباشم اما دلیل بر این نیست که نتوانم از صدایم استفاده کنم اما متاسفانه مشکل مالی وومعلولیت پاهایم مانع از آن میشود که من نیز بتوانم همانند سایرین پای در عرصه موسیقی بگذارم خلاصه کلام من از شما بزرگوار تقاضامندم مرا یاری کنید تا من نیز بتوانم با یاری شما برادرعزیز پای در عرصه موسیقی بگذارم

با تشکر فراوان : مهرداد رحیمی دیبکی

تلفن : 2346415_0461

2. یاری گر - ژانویه 13, 2009

بسمه تعالی

خدمت برادر عزیز آقای مهرداد رحیمی دیبکی

اینجانب رحیم مهردادی دیبکی ساکن یکی از ولایات ، علاوه بر صدای خوش و قریحه سرشار از موسیقی ، کمی نیز اعتماد به نفس دارم . از نظر وضعیت جسمی ، مالی و مشکلات خانوادگی که اوضاع بسیار اسفناک می باشد اما چنانچه آقای نامجو خواستید خوانندگی را به صورت اصولی و اصلاٌ موسیقی را از پایه ، و به صورت حرفه ای یاد بگیرید ، زحمت کشیده و سری به ولات ما نیز بزنید .

3. حلاج - مارس 26, 2009

لطفا به پیغامی که در سایت شما گذاشته ام توجه کنید.

ا . حلاج

————————————

مرسی امامتوجه نشدم

4. سجاد بيرانوند - آوریل 15, 2009

با سلام خدمت استاد عزيز محسن نامجو من سجاد بيرانوند ساكن خرم اباد از طرفداران پرو پا قرص شما هستم و شايد باور نكنيد با هزاران نفر سر شما دعوا كردم چرا كه شما هيچ گونه نقص نداريد و ناجي موسيقي ايران هستيد در ضمن من خودم موسيقي كار مي كنيم سه تار و گيتار مي زنيم لطفا مرا راهنمايي كنيد .

5. حلاج - ژوئیه 11, 2009

من واژه های آتشم
از قصه های شب زده
در بغض پیری ژنده پوش
در خاطرات یخ زده
((حلاج)) بر حق دار شد!
این در خور نامم نبود
اف بر شما نامردمان
ای کافران دین زده
روزی به مسجد می روی
بینی که در محرابها
مولایمان شمشیر را
بر گردن((نا حق)) زده.

6. حلاج - ژوئیه 11, 2009

این نمونه ای بود از اشعار چاپ نشده ام
ا.حلاج

7. حلاج - ژوئیه 11, 2009

به دلایلی نمی توانم نمونه های دیگر را برای شما ارسال نمایم لطفا پاسختان را به ایمیل a_hallaj@yahoo.comارسال نمایید .وب سایتی که هم اکنون با نام اینجانب در دسترس است از طریق شبکه های غربی ایجاد شده است و همین امر باعث دردسرهایی متعددی شده پس لطفا در وب سایت یاد شده پیغام نگذارید.
و…
فریاد سکوتی بود در نهانخانه حنجره.
ا.حلاج

8. فرشاد قاسمی - ژوئیه 23, 2009

سلام
من نمی دونم باید از کجا بدونم که این نوشته ها دست محسن نامجو می رسد. ولی می نویسم.
آقا محسن من از کسایی هستم که همیشه به تنفس و گریزگاه در موسیقی و ادبیات اعتقاد دارم . مهندس صنایع هستم و درگیر خط تولید کارخانه اما بوداده ادبیات می باشم.
یه چیزی رو دوست داشتم بهتون بگم اینکه در اوج زیبایی یک چیز را نباید فراموش کرد آقای نامجو یک هنرمند باید خودش متفکر باشه نه مخاطبینش. منظورم اینه که یک مخاطب در شرایط یک هنرمند نیست و اگر قرار بر این شده که متفکرانه با او برخورد شود بیاید از پایه او را لیز کنیم که تونایی تکان داشته باشد.
خودت گفتی حرف مفت آفت ذهن است
خیلی وقت ها احساس می کنم دربه در کلمه ها می شوی. خودت عبدی و شاید کمی هم سامان.
دوست نداریم و قتی تاریخچه ی موسیقی راک رو بمی بینیم محسن نامجو مقلدی به گونه ای ایرانی باشد. هیپی دیازپام و ماری جوانا. سید بارت و اپیدمی.
محسن خیلی خوبه که تمام نشوی سرعتت خیلی زیاده باید بتونی کنترلش کنی هرچند من در جایی نیستم که نصیحتت کنم.
هروقت کسی ایراد از موسیقیت می گیرد من به ادبیاتت پناه می برم .
آهنگ
شیرین شیرنه کردی و خیلی خوب و بی لهجه اجراش کردی و لی فضاش کردی نیست.
این پخش که می کنی صدایت
همین که پخش می کنی صدایت
در آن نمی دانم رگ های پیچ در پیچ دلم
همین که پخش می کنی صدایت
دنبالت می گشتم سر از جایی دیگه درآوردی. من توی لحظه های واقعی دنبالت می گشتم ولی یکدفعه خواننده شدی و مشهور.
دوستت دارم
موفق باشی
همه اینها در مدح تو بود . ما از نسل سوخته و جنگ هستیم عصرهای جمعه که انگار دنیا تمام می شد بعد از فیلم سینمایی. تو تا اینجاش رو داشتی . عصرهایی که آزیر قرمز می اومد و مادر من سه تا پسرشو توی بغلش می گرفت که همه با هم بمیریم. محسن نامجو هشت سال.

9. babak - ژوئیه 29, 2009

مخلصیم آقا محسن همین !میام اونطرفا سراغت اگه شد….
آقا قاسمی ایراد بنی اسرایلی نگیر بذار بچمون کارشو بکنه توکه نمیتونی اونو سانسورش کنی خودشم نتونس……………

10. محمدرضا - سپتامبر 1, 2009

سلام
منم مثل آقای قاسمی مطمئن نیستم که این نوشته ها رو محسن نامجو بخونه ولی بازم براش مینویسم
خداییش کارات درجه یک نیست اما از همه این آهنگهایی که امروزه پخش میشه بهتره من فکر میکنم اگه شما رو آهنگاتون بیشتر کار کنید و وسواس بیشتری نشون بدین میتونن که تا قرنها موندگار بشن البته من فقط از نظر یک مخاطب میگم نه از نظر یه کارشناس ولی بازم جای شکرش باقی که یکی هست که حرف دل مارو میزنه تو کوچه پس کوچه همین شهر کوفتی بزرگ شده و روز حسرت پای نئشه گی رو میدونه چی وتمام چیزایی رو که به دلیل جبر جغرافیایی بهش نرسیده رو شعر شده شعری که مثل وصله زانوی شلوار جین بچه گی ها اگرچه باعث خجالت بود اما بودنش الزامی به نظر میرسید.
بهرحال آقای نامجو من آهنگها ی شما رو بعضی وقتها گوش میدم و در ادامه شعر تریاک را به بازدم پز یه چیزایی نوشتم که دوست دارم به دست خودتون برسه ( روزی که میروی از یاد – روزی که نمیمانی دریاد) اگه این یادشتهارو خوندید و دوست داشتید که شهر منم بخونید به من اطلاع بدین
ممنون و مچکر

11. ترنج - سپتامبر 19, 2009

سلام اقای نامجوی عزیز من از اهنگ ها صدا و خلاقیت شما واقعا لذت می برم من هر شب با اهنگ ای ساربان می خوابم می خواستم بدونم ایا داهی هست تا با شما ارتباط برقرار کنیم من تار می زنم مچکرم

12. m.a.varamini - سپتامبر 24, 2009

سلام : خیلی خاطرت و می خـوام چـون مثل خـودم حرفت و راحت می زنی .
هیچ خبری بعد از ترنج ازت ندارم بجز آهنگ pipe .امیدوارم مـوفق بـاشـی .راستی سراغ سیاست نـرو چـون مـن قـطاری دیـدم کـه سـیـاست مـی بـرد و چـه خآلی میرفت. یـا عـلی

be half : m99
by shiraz

13. سپیده - اکتبر 9, 2009

سلام اقای نامجو

وقتی اون نامه عذرخواهی رو از شما که دیدم که درباره خوندن قران معذرت خواستی وگفتی اثاری از دعا ها رو با سبکی نو و ماندگار منتشر می کنی و از مادرت گفتی با خودم فکر کردم که از سر اعتقاد گفتی .

وقتی بعد از اون ماجرا ، این اثر را منتشر کردی و گفتی حالا که اینطوری شد منتظر باشید تا بقیه قران رو هم بخونم …. واقعا در همه چیزت شک کردم

در عقلت
در اعتقادت
در ثبات شخصیتت
در میزان پختگی
در متانتت

کاش کمی صبر می کردی و بیشتر فکر میکردی تا حریم مقدس ترین سند یک میلیارد مسلمان با بدعت شما اینگونه مورد استفاده قرار نمی گرفت . آبی بود که ریختی ……

لعنت بر آنهایی که با اسم دین و قران این به حکومت شیادانه می پردازند و تو نامجو و امثال تو رو که خامی و جوان ، به عکس العملی این چنینی وا داشتند . اگر چه از قبح کار تو چیزی کم نمیشود .

عاقبت بخیر باشی .

14. adnan - اکتبر 17, 2009

سلام بر تنها استادی که یگانه اعتقاد من می باشد
محسن جان امیدوارم این متن و بخونی —من متولد 68 بیشتر نیستم اما با تمام وجود آشعارت رو درک میکن – به حالی افتادم که مسخرم میکنن میگن تو مسلمون نیستی و مذهبت محسن نامجو –
حرف اول و آخرم اینه که ما همیشه سپاسگذارتیم

عدنان

15. ROZA-KURD - اکتبر 23, 2009

درود بر تو محسن عزیزم.هر کاری بکنی باز حمایتت میکنیم و عاشقانه دوست داریم
چون تو قبل از اینا خودتو به اثبات رسوندی

16. حمیدی - اکتبر 23, 2009

باسلام
خسته نباشی و با امید موفقیت های بیشتر.
باتشکر

17. آ آنا برفی پور - اکتبر 31, 2009

سلام اقای نامجو خوب هستین ؟ من آنا هستم از شاهین شهر. وقتی از ایران رفتین د دلم گرفت ولی می دونم راهی جز این واسه آزاد کار کردن نداشتین امیدوارم روز به روز کارتون پیشرفت کنه. صدای شما خیلی به من آرامش میده امیدوارم پیام منو بخونین به امید روزهای بهتر برای شما و ایران.

18. عباس - نوامبر 2, 2009

سلام به همه
محسن نامجو واقعا داخله دنیایه موسیقی یک اعجوبه است
البته داخلل دنیایه موسیقی ایران
باید خیلی کار کنه که داخل دنیا حرفی واسه گفتن داشته باشه.
اما یک حرفی دارم با خودش
اقای نامجو ازتون ممنونم چون داری راهی را میری که قبلا ها باید پدرهامون میرفتن
ولی حواست باشه ابزار نباشی
حتی اگر هم میسوزیم به خاطر خودمون بسوزیم نه به خاطر یک مشت سرمایه دار سیاست زده
حواست به خودت باشه
عباس از اهواز

19. سيامك - نوامبر 3, 2009

سلام
اگه مي تونيد يه شماره حساب از محسن نامجو بديد. چون آلبومش رو دانلود كردم.

20. behnam.bx95 - نوامبر 7, 2009

خيلي دوستت دارم محسن نامجو

21. سحر - نوامبر 8, 2009

سلام ‏‏.من عاشق آهنگ هاي شما هستم و هر شب با صداي شما مي خوابم.

22. امین - ژانویه 12, 2010

درود بی کران به محسن خان…… اولا عاشقتم . از سال 85دنبال کارهات بودم. و عزیزم هرجایی که فکر کنی تبلیغ کارهات رو کردم .هرچند که ستاره ای همچون شما نیاز به تبلیغ نیست…… چه جوری بگم دوستت دارم

23. فرزان.و - ژانویه 25, 2010

ای نامه که می روی به سویش
ازجانب من ببوس رویش!

به امید اینکه به دستتان برسد،سلام آقای نامجو!
من فرزانم. دیوانه وار کارهای شما را دوست دارم و هر شعرتان برای من مانند یک فیلم یاکتاب است
خیلی دوست داشتم که ایران بودید و می دیدمتان
البته برادرم شما را در کنسرت آمریکا زیارتتان کرده و عکسش را یادگاری پیش خود نگه داشته ام
آقای نامجو من تعدادی شعر برای شما نوشته ام که در کارهایتان استفاده کنید

—————-

ممنون لطف کنید از طریق وب سایت رسمی نامجو با وی تماس بگیرید

با سپاس

امیر مجیری

البته با توجه به سبک کار شما و صدا و.. نوشته ام و باز هم می خواهم بنویسم
شعرهای نسبتا خوبی شده
نه تنها از شما هیچ دستمزدی نمی خواهم، بلکه تا جاییکه بتوانم از هر لحاظ کمکمتان می کنم
اگر دوست دارید شعرهایم را حداقل بخوانید، یک میل برایم بفرستید، اگر نه همین بس که خیلی دوستتان دارم و منتظر کارهای نو شما هستم. موفق باشید

24. نسترن - مارس 9, 2010

دورود بر محسن جان.من عاشقه خودتو سبکتم .منم 3تار می نوازم امید وارم یه روز بتونم ابه خوبیه شما کار کنم


پاسخی بگذارید

